ماسک خندوانه چیست؟ ماسک شفاف لبخند چه مزایایی دارد؟

ماسک شفاف لبخند خندوانه نوع جدیدی از ماسک شفاف است که از جنس مواد مدیکال گرید ساخته شده است. مواد مدیکال گرید ، به مواد اولیه ممتازی گفته می شود که به دلیل کیفیت بالا و فرآیندهای ویژه تولید ، دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به مواد اولیه دیگر می باشند و فقط در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل تجهیزات و لوازم پزشکی که با مواد مدیکال گرید تولید و عرضه می شوند از کیفیت به مراتب بالاتر و در نتیجه قیمت تمام شده بیشتری برخوردار می باشند. ماسک شفاف لبخند یا ماسک خندوانه مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای مجوز سیب سلامت می باشد. این ماسک ، شفاف، بی بو ، نرم و منعطف و ضد بخار است.


قابلیت ضد بخار بودن ماسک لبخند ، توانایی ویژه ای از این ماسک است که با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه گردیده است ، چرا که طبیعت هر جنس شفافی در برابر بخار آب ، خواه بخار آب موجود در محیط های مرطوب و یا مناطق پر رطوبت و شرجی مانند مناطق شمالی و جنوبی کشور ایران و خواه بخار آب موجود در تنفس انسان ، ایجاد مه و حالت کدری بر روی سطح می باشد، لیکن ماسک لبخند با قابلیت ضد بخار بودن، از ایجاد کدری حاصل از قطرات ریز بخار جلوگیری کرده و در طول مدت استفاده شفاف باقی می ماند.

ماسک خندوانه چیست : از دیگر مزایای ماسک لبخند خندوانه، نوع پوشش و قرارگیری روی صورت کاربر است که همانند ماسک N95 بطور کامل بر روی صورت قرار گرفته و بطور کامل آن را پوشش می دهد. بر خلاف ماسک های جراحی، پارچه ای و سه بعدی، که از کناره های بند و گیره بینی ، امکان عبور هوا وجود دارد ، ماسک لبخند با نرمی ، انعطاف و طراحی خاصی که دارد تمامی منافذ بین لبه ماسک و صورت را پوشش داده و به کمک بندهای قابل تنظیمی که دارد به خوبی روی صورت می نشیند. در نتیجه ، هوای ورودی به دهان و ریه ها فقط از مسیر فیلتر ها عبور کرده و کاملا پالایش و تمیز می گردد.

از طرفی فیلترهای ماسک لبخند قابلیت فیلتراسیون بالای ۹۰درصد ذرات ۶۰۰ نانومتر و بالاتر را دارند و با توجه به اینکه مهمترین راه انتقال ویروس ها از طریق قطرات تنفسی که قطری بین ۵ تا ۱۰ میکرومتر (۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ نانومتر) دارند می باشد، بنابراین با توجه به این دو قابلیت یعنی پوشش کامل صورت و جلوگیری از عبور قطرات تنفسی، ماسک لبخند ماسک خوبی جهت جلوگیری از انتقال بیماری ها قلمداد می گردد.

برای آگاهی از آخرین خبرها و محصولات ما را در اینستاگرام همراهی نمایید :

http://instagram.com/tabibtech.ir